• banner1
  • banner4
  • banner5
  • Élvezze a görög tenger szépségét
    Fedezze fel a tengerpartot, mártózzon meg a páratlan élményt nyújtó görög tengerben!
  • Részletre is!
    Hívjon a részletekért:30/518-6224
  • Kirándulás Platamon várához!
  • Élvezze a görög tenger szépségét
  • Lakókocsis nyaralás Görögországban
    A lassan mélyülő homokos tenger kisgyermekkel utazók részére ajánlott.

Lakókocsival indultunk Görögországba és véletlenül találtuk meg Panteleimon faluban az Arion kempinget. A környéken rengeteg kemping van egymás után, de az Arion az egyik legszebb mind közül. A rendezett telkeket fák veszik körül, amelyek hűs árnyékot biztosítanak még a legnagyobb nyári melegben is. A kempingben van közért, kávézó és mélyfagyasztó láda, amely mindenki által használható. A kemping utcáit és a toaletteket egész nap takarítják, így a Görögországra nem túl jellemző ragyogó tisztaság várja az ott pihenőket. A part apró kavicsos, a víz nagyon szép tiszta. Nádtetős napernyők várják a strandolókat, ez azonban a beach-bárhoz tartozik, ezért csak azok vehetik igénybe, akik a bárban fogyasztanak. A környék legszebb kempingjét ajánljuk mindazoknak, akik szeretik a kempingezést és a természetet.
Tóth Piroska

Kedves Végh Család!
Családostúl nyaraltunk Platamonason, az Arion kempingben. A kemping gyönyörű, tiszta és rendezett, voltunk már több kempingben Görögországban, de ilyen szép kempinget még sehol sem láttunk. A partról gyönyörű kilátás nyílik az Olympos hegyre és Platamonas várára, amely különleges hangulatot teremt. A víz kristálytiszta, és enyhén mélyülő, a vár közelében apró kavicsos, Nei Pori felé pedig homokos. Platamonas egy gyönyörű városka Piériában, ahol sok étterem és büfé várja a vendégeket, a főúton közértek és különböző üzletek találhatók. A környékről sok kirándulási lehetőség nyílik, de a csendes kikapcsolódásra vágyóknak is tudjuk ajánlani ezt a helyet.
a Bártfay Család

Kedves Végh Család!
Az Arion kemping Görögország egyik legszebb kempingje. Igazán örültünk, hogy rátaláltunk erre a lehetőségre és tervezzük, hogy jövőre is elmegyünk.
A kemping igazán szép és hangulatos, rengeteg fával, szabályos utcákkal, gyönyörű stranddal, ahonnan látható Platamonas vára és az Olympos hegy is. Mivel mi nagyon szeretünk kirándulni, körbejártuk a környék összes nevezetességét. Jártunk az Olympos hegyen, de nem mentünk túl magasra, mert az csak igazi sportembereknek való. Elmentünk a Tempi-völgybe, ami egy nagyon szép kirándulóhely, érdemes megnézni. Platamonas vára mindössze 1 kilométerre van a városkától, így aztán gyalog is fel lehet menni. Érdemes körbesétálni a várat a fal mentén, ahol tiszta vizű forrásvizet is találhatunk és csodálatos a kilátás. Nagyon szép és tartalmas nyaralásban volt részünk, és tervezzük, hogy jövőre is ugyanide megyünk, hiszen a környék még tele van felfedezetlen természeti kincsekkel és látványosságokkal.
Tóth János és Családja

Kedves Végh Család!
Nagyon elégedettek voltunk mindennel Platamonason, az Arion kempingben. A lakókocsi minden szükséges dologgal felszerelt, tágas és kényelmes. A kemping nagyon szép és tiszta, az ott dolgozó emberek pedig nagyon kedvesek és vendégszeretők. Ők ajánlották nekünk tük a környező kis településeket, Nei Porit és Litochorot, amelyeket más szempontokból érdemes meglátogatni. Nei Pori egy igazi nyüzsgő üdülőtelepülés, Litochoro pedig a hegy lábánál fekszik és a görög hegyi falvaknak egész más hangulata van, mint a tengerparti településeknek.
Az idén nyáron őrületesen meleg volt, ezért azt tervezzük, hogy jövőre szeptemberben újra visszatérünk, és megtekintjük a környék nevezetességeit és híres kirándulóhelyeit. Az Olympos hegyet és a Meteorákat mindenképpen meg fogjuk nézni. Úgy gondoljuk, hogy nekünk az őszi időpont jobban megfelel, hiszen a víz még elég meleg és fürdésre alkalmas, viszont a levegő sokkal megfelelőbb kirándulásra és túrázásra. A görögök nagyon vendégszerető emberek. Jövőre mindenképpen visszatérünk.
Kecskeméti Ernő és Családja

Üdvözlöm!
Ugyan kicsit megkésve, de szeretnénk megköszönni a lehetöséget, hogy Önöknél nyaralhattunk.Minden nagyon szép volt és mindennel teljes mértékben megelégedtünk szivesen maradtunk volna még.Hamar eltelt a 10 nap. Irták ha van észrevételünk jelezzük, mi csak annyit szeretnénk, hogy gps-el mentünk és beirtuk a gps-be hogy Platamonas és elvitt minket egy ugyanilyen nevű településre ami a halkidi félsziget felé van egy hegytetön.:) onnan még majd 400 km volt az igazi Platamonas :) Aztán néztük neten is és ott se ismeri ugy fel az utvonaltervezők hogy Platamonas. Azán Rájöttünk ha azt irjuk be hogy Platamon ugy felismeri már mind a gps-es és az internetes utvonaltervezők is. Pedig a gps nekünk a legfrissebb szoftverrel van ellátva.Csak ennyi észrevételünk volt hogy odafele az 1097 km erből közel 1500 km lett de annyiból megérte mert szép helyen mentünk.

Mégegyszer köszönjük szépen a csodálatos 10 napos lehetőséget.